mardi 22 mars 2011

Photo #81

4 commentaires:

  1. Magda, kapitalny pomysł z jeans'em :-), świetny projekt napisz o nim coś więcej (tylko po polsku :-))

    RépondreSupprimer
  2. Witam Kasiu :)
    A wiec chodzi o zrobienie takie abecadla dla mojego synka (tego starszego) i rownoczesnie partycypuje w takiej grze na blogu jednej znajomej: litera i kolor. W tym wypadku bylo D czyli po francuski "denim" to znaczy jeans. Chce z tego zrobic taka mala ksiazeczke dla Antka :). W przyszlym tygodniu bedzie litera E i chyba bede musiala zrobic na zielono bo "émaurade" to jest szmaragd po francusku czyli zielony :). Jeszcze nie mam zdjecia ale bede robic w week-end prawdopodobnie :). Pozdrawiam serdecznie !

    RépondreSupprimer
  3. Magda, idea rewelacyjna, konsekwencja również. To naprawdę fantastyczny pomysł na prawdziwą książkę dla dzieci :-) - ja tymczasem kibicuję i czekam na E. Miłego weekendu!

    RépondreSupprimer
  4. Witam !! Dziekuje bardzo za kibicowanie...Ksiazke to juz tez mam opracowana (na bazie takich wlasnie zdjec na dywanie) tylko brakuje chetnych (jesli chodzi o wydawnictwa tutaj w Kanadzie). Ale nie trace nadzieji :). Pozdrawiam serdecznie, E powinno wyjsc w srodku tygodnia (jeszcze nie mam zdjecia ale idea juz jest ;-)). Milego week-endu !

    RépondreSupprimer